K2Network
Karakterin askıda kalması - Yazdırılabilir Versiyon

+- K2Network (https://login.k2network.com.tr/forum)
+-- Forum: TÜRKÇE FORUM (https://login.k2network.com.tr/forum/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Hatalar ve Çözümler (https://login.k2network.com.tr/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Konu: Karakterin askıda kalması (/showthread.php?tid=95)



Karakterin askıda kalması - reddog - 06-10-2026

merhaba,
oyuna girip çıktıkça karakter çoğalıyor.

gittikçe çoğalıyorum Smile